بازدید مدیران کل دفتر امور روستایی استانداری و امور عشایر استان از بخش دستگردان(حضور در آبخورگ)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : 19 / 9 / 1393
بازدید : 2541
نویسنده : علیرضا سعادتی
بازدید مدیران کل دفتر امور روستایی استانداری و امور عشایر استان از بخش دستگردان(حضور در آبخورگ)

 به نقل از روابط عمومی بخشداری دستگردان :مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی ضمن بازدید از روستاهای دستگردان، هودر، قائمیه، کامرانیه، رضویه، یوسف­ آباد، چاه کم، کاظم­ آباد و نجات­ آباد در جلسه مشترک بخشدار، دهیاران، شوراهای اسلامی و جمعی از مسئولین ادارات و نهادهای بخش دستگردان حضور یافت.

در این جلسه که مدیر کل و کارشناسان امور عشایر استان نیز حضور داشتند، مقرر گردید در خصوص احیای مراتع سطح بخش دستگردان، تسهیل در دسترسی و بهره مندی عشایر از علوفه یارانه ای، ایجاد مشاغل همسو و هماهنگ با فرهنگ عشایر و غیروابسته به منابع آبی، جذب نیروی انسانی مورد نیاز اداره امور عشایر، تامین منابع پایدار آب شرب، زیرسازی و مرمت اساسی راه های روستایی و عشایری، ترمیم سهمیه آرد عشایر از 7/5به 10 کیلوگرم، حمایت و تقویت تشکل های عشایری و روستایی، افزایش سطح پوشش بیمه اجتماعی عشایر و روستاییان، افزایش سطح پوشش بیمه دام و کشاورزی، راه اندازی اتوماسیون اداری در تمام دهیاری ها و راه اندازی سامانه اطلاع رسانی عمومی در سطح روستاها پیگیری و اقدام لازم معمول گردد. در ابتدای این جلسه بخشدار دستگردان ضمن ارائه گزارش کاملی از وضعیت موجود و مسائل و مشکلات روستاییان و عشایر و قدردانی از تلاش های مدیر کل امور روستایی و عشایر استان، خواستار رسیدگی بیش از پیش در رفع محرومیت ها گردید.

 

 

حضور در آبخورگ

 

 

 

 

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: تخصصی آبخورگ , عکس های روستای آبخورگ (پست های قدیمی تر) , اخبار روز آبخورگ , شهر طبس , ,
:: برچسب‌ها: بازدید مدیران کل دفتر امور روستایی استانداری و امور عشایر استان از بخش دستگردان بازدید مدیران کل دفتر امور روستایی استانداری و امور عشایر استان از بخش دستگردان بازدید مدیران کل دفتر امور روستایی استانداری و امور عشایر استان از بخش دستگردان بازدید مدیران کل دفتر امور روستایی استانداری و امور عشایر استان از بخش دستگردان ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
بهار در تاریخ : 1393/9/24/1 - - گفته است :
وبلاگت فوق العادست علیرضا سعادتی واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وب سایت گروهی آبخورگ خوش آمدید شما می توانید در این وب سایت پست بگذارید مانند فیس بوک و ....

آبخورگ رو میشناسی؟

 تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان" دانلود فیلم آهنگ عکس و نرم افزار+یوزر پسورد جدید نود ۳۲  "و آدرس  abkhorgi.LoxBlog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com